Madeleine Karlsson

2013-01-12
16:25:00

SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 2
Postat av: Vivvi
söt! :D Hihi taack<3
Vad vill du göra när du blir äldre osv? Skulle helst vilja ubilda mig till psykolog. Men annars skulle det vara ballt att jobba som designer. Men jag satsar nog på ett stadigare jobb, som psykolog. 
Vad fick dig att börja blogga? Som jag skrev i frågestund del 1, så finns det ingen riktig anledning till varför. Jag tycker bara att det är kul att skriva av mig, det kan vara rätt skönt. Bloggen blir ju lite som en dagbok där folk kan kommentera och tycka till. 
Vad är viktigast just nu i ditt liv? Min pojkvän och mina vänner står högt upp på listan. Skolan är iof också viktigt..
Vilka är dina bästa vänner? Har ju sååå många! Kolla HÄR så har jag svarat på ungefär samma fråga, där finns iallafall några av mina bästa vänner med. :) 
 
Postat av: Toastmannen
Toast/korv Toast!
Gillar du banan Nej usch, bläää.
Krossad svamp eller kött? Kött för fäään. 
Kebab/burgare Kebab, om det inte är burgare från MAX :3
Gillar du vitlökssås? Nja..

Postat av: Anonym
Smsa/ringa? Ringa är chill, men det kan bli pinsam tystnad så då e messa chill istället. Måste nog välja båda!
Choklad/lakris? Choklaaaaad
Pizza/hamburgare? Hamburgare
Bada/sola? Sola
Hemmakväll/utekväll? Hemmakväll med baby och utekväll med kompisar
Blå/rosa ROSA ROSA ROOOSA! Think pink ;)
Hund/katt? Beror på vilken hund/katt ras det är. Men katter ändå... har ju två stycken
Sommar/vinter? Sommar
Vår/höst? Höst. YOU GOTTA LOVE IT
The voice/nrj? Lyssnar aldrig på radio men nrj.. kanske?

Postat av: Anonym
Vilket gymnasium vill du gå på? Solna Gymnasium, det ligger närmast mitt hem.
Vad vill du bli när du blir stor? Kolla mitt svar på första frågan (av Vivvi) gullet :*
Har du bra betyg? HAHA nej. Ska satsa mer i vår än vad jag gjorde i höst
Vem är din bästis? Har ju sååå många
Hur länge har ni känt varandra? Har känt alla olika länge, men har känt Alexander i snart 14 år! :D


Har du gått på någon sport? Vilken? Ja det har jag.. Innebandy (jag va sämst kan jag tillägga) och sen red jag ganska länge
Vill du börja på någon sport? Vilken? Nej faktiskt inte :)
Hur många kuddar sover du med? 3 st
Om du va tvungen att välja vad skulle du ha blivit fjortis eller emo? Fjortis.. Jag är lite mer åt det håller kanske? ;)

Postat av: Simon köks
Solna eller vallentuna? Vallentuna, såklart!!

Postat av: ida skoglar
om du fortfarande är oskuld tror du att du kommer förlora den med alex då? ;) (du behöver inte svara bara så du vet) Hehe, jag vill inte säga för mycket i bloggen :*
Har du bott i Vallentuna? Varför flytta du isf? Ja, jag bodde i Vallentuna i typ 6 år. Vi flyttade pga att mamma och pappa fick en lägenhet här i Solna, och det är närmare till deras jobb osv här. Så jävla trist, Vallentuna känns mer som mitt hem :(
Är du nöjd med ditt utseende, du borde det ;) Men ååh sötis! Hihi, tack. Men nja, det finns saker jag gärna skulle ändra på.
Kommer du ihåg mig? haha (från alicas fest) SJÄLVKLART! Du var ju med när vi körde twister och när det var kaos på studsmattan. Haha, super gullig och fin tjej är du iallafall! :)
Där är vii ju xd

Vad är det bästa med alex? Allt! Hans personliget, han är rolig, han är så jävla snygg och så hihi, älskar när han ler och så. 
Hur länge har du och alex varit tillsammans? På tisdag är det 3 veckor exakt!
Dina största drömmar? Jag är ingen dreamer faktiskt.. Försöker ta livet som det kommer. :)

Postat av: Ανδρέας
Först o främst vill jag tacka Andreas Weman för ett gott jävla skrattish! Sen så skulle jag vilja säga en sak till Obama i Amerika. Och det är: Spara ut ditt hår snälla! Du skulle passa feet bra i dreads och lös-skägg! HÅLLER MED TILL 100% 
Back 2 buisness. 
1. Ανδρέας eller sardiner? Ανδρέας . Betyder Andreas på grekiska, huh? ;)

Postat av: Alex Aaltonen
Hur skulle ditt liv se ut om 5 år? Om 5 år... Hm, då är jag väl 20? Ja, då är jag antagligen gift med dig, bor på nåt fint ställe med dig och pluggar till att bli psykolog. 
Rida/spela innebandy? Rida!
Fredag/lördag Lööördaaag!

Postat av: Anonym
Hur lång är du? Åh men herregud.. Jag är pinsamt kort. Men okej. Eh, jag är typ 1.57. Så nu vet allaaa

Postat av: Anonym
Hur mycket väger du? Ca 43,5 kg :)
Har du rökt vattenpipa någon gång? Nope


Postat av: Hej
Du är jättefin kan du göra fler "sanningar om dig"
Du är en av mina förebilder :D Men åååååh! Va gullig du är, blir ju helt rörd här hemma. :') 
Självklart kan jag göra det! Ska det vara random sanningar som typ "jag har aldrig tuggat på en snigel" eller mer seriöst? :) 

Kommentar:
#1: Hej :)

Lite mer seriöst. Hahah
Men allt går ju bra. :D

2013-01-13 @ 18:42:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: