Madeleine Karlsson

2013-01-10
20:52:00

SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL 1
Postat av: Anonym
Bästa kompisar? Oj, jag har ganska många bästa kompisar. Men bl.a Clara, Alexander, David, Jennifer, Nelly, Becca, Helen, Ida, Jonis, Viktor, Andreas Weman, Adde, Wilma m.m asså finns såå många.

Hur många killar har du haft? Asså killar och killar, man har ju haft ett par när man var liten men det var ju knappast seriöst. Men för att räkna ihop de mest seriösaste så kanske 4?
Beskriv Din pojkvän med tre ord? Underbar, rolig, såjävlafuckingperfekt ;)

Vad går du i för skola? Bagartorpsskolan :)
Varför skaffa du blogg? Bra fråga... Jag vet inte. Nejmen asså, jag tycker det är rätt roligt att ha en blogg att skriva på, där folk kan läsa och kommentera sina åsikter osv. Det är kul typ. 
Vad har du varit i för länder? Herregud, detta är pinsamt. Jag är typ aldrig utomlands men... Turkiet, Spanien, Storbritannien, Grekland, Danmark, Tyskland, Finland, Tjeckien.
Godis/chips? Chips
Högklackat/låg? Beror på, men jag gillar högklackat för oftast så är dom snyggast men låg är ju skönast...
Hur "mkt" smink andvänder du? Vet inte om det är mycket eller lite men använder iaf: BB-cream, Puder, Mascara, Ögonbrynspenna.. Ibland eyeliner och typ läppstift/läppglans/läppbalsam
När börja du men smink? Mamma började sminka mig när jag skulle på "fest" när jag kanske gick i 3:an men började sminka mig själv och så i 5:an, men jag sminkar mig typ i perioder. 
Sist men inte minst, fler viddobloggar kanske ? :) ABSOLUT! Måste bara bli lite van vid att sitta och filma mig själv i min ensamhet.. Haha, tycker det är ganska svårt och jobbigt.


Postat av: Alicia :*
När har du tänkt träffa mig igen? saknar dig <3 Så snart som möjligt för jag saknar dig massor<3

Postat av: Anonym
när ska du lägga ut videon på dei och alex? Jag har skrivit i ett tidigare inlägg att det nog inte blir någon sådan video, läs mer HÄR 

Postat av: Anonym
Sen oxå, hur träffade du och Alex? Första gången vi träffades var på en A-lags match i Vallentuna. Vi började smsa och sådär pga en anledning (vet ej om det är privat så nämner inget). Men lite senare så skaffade han flickvän, jag var typ helt ointrisserad så det gjorde inte mig något. Sen så kanske kaaaaanske att det började växa lite känslor på höstlovet. Det blev kaos mellan han och hans flickvän, jag försökte väll hjälpa och sådär, såg till att Alex hade nån att snacka med. Seeen så gjorde dom slut och vi var väll typ "på G" och sedan efter många om och men så blev vi äntligen tillsammans, 25/12 - Världens bästa julklapp i efterskott. 
SÅ nu vet alla, hehe. 


Postat av: Anonym*
Gillar du gurka? Självklart, mums!

Postat av: han som igentligen inte vill skriva en fråga
är du taggad på att rulla med alex? Det vet du ;)
 
Postat av: Alex Aaltonen
anka/Alex Alex
Potatis/potatismos Beror på, men om potatismoset är hemlagad så självklart potatismos. 
Vad skulle du vilja göra mest med mig? Fattar inte frågan men.. Skulle väll helst vilja vara med dig hela tiden, pussas massor osv 
scobidoo kex/asterix o obelix drycken som gör dom starka? Scobidoo kex :D
pingis/handboll Pingis, fast jag är sämst
julgröt eller ingengröt? Ingengröt
skulle du kunna äta lika mycket gröt som mig (frukost lunch mellanmål middag?) hela vintern? Nope
Vad gör du nu? Lyssnar på Maskinen-Liv och död och svarar på dina frågor
Träffa mig eller familjen? Dig
Se på film en lördagkväll med mig eller vara med din bästa vän? Beror på. Om det var längesen jag träffade dig så självklart dig men om det var tvärtom så skulle jag vara med min bästa vän.
skulle du kunna spela/se på när jag spelar för min skull? Jaja..Visst. 
puss eller strul? :* <3 Nånstans där mittemellan. Jag gillar dina kyssar<3

Kommentarer:
#1: Anonym

Vi för bestämma någon tid och dag snart finis!<3 :)

2013-01-10 @ 22:16:18
#2: Alicia

Haha glömde skriva namn, annars kanske det blev CREEPY så , ja, puss :*

2013-01-10 @ 22:16:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: