Madeleine Karlsson

2013-03-29
15:56:39

Långfredag

Då var påsken här då, mysigt mysigt. Fick påsklov igår, shit va skönt! Tänker bara slappa hela lovet känner jag.
Klippte mig igår innan vi åkte ut till landet, blev inte nöjd alls. Mitt hår var så jäkla slitet så det behövde verkligen fräschas till. Men inte fan trodde jag att frisören skulle klippa av 10 cm heller.. Men jo, det gjorde hon. Tack för att du förstörde mitt liv, känner jag. Hatar att ha kort hår! :(
Köpte även nya svarta jeans från salt. Tog strl xxs och både jag och mamma dog lite asså, dom var ju ytte pytte smala i midjan och allt! Men det är stretch i dom så det är chill.

Sitter på bussen mot Stockholm nu, ska fira påsk med Alex släkt imorgon. Är typ jätte nervös HAHA! Är ju så blyg så kommer troligen dö.
PUSS

Här ser mitt hår långt ut, men låt er fan inte luras. Håret är sjukt kort irl.


Kommentar:
#1: Anonym

Varför bloggar du aldrig längre

2013-04-07 @ 17:36:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: