Madeleine Karlsson

2013-01-03
23:29:45

Kommer sakna dig
Har haft dom bästa dagarna i mitt liv asså... Har varit med min älskling varje dag, morgon till kväll, från i söndags till idag. Vi har haft det så himla mysigt. Kollat på film, pussats massor, sovit över, flummat, pratat. Är så glad över att ha Alex, att han är min liksom. Han är min pojkvän och bästavän. Jag kan berätta allt för honom och viktigtigast av allt så kan jag vara mig själv. Kommer sakna så det gör ont nu när skolan börjar. Och det är så jävla synd att vi inte kan träffas mer på lovet, för han ska på innebandy cup i norrköping. Fyfan, hur ska jag klara mig?! 

Alex sov iallafall över här inatt, eller från igår till idag eller hur man nu säger... Vi kollade på "The notebook" som är typ en av världens bästa filmer. Nejmen, den är jätte fin. Sen så imorse gjorde vi pannkakor till brunch, det var kul haha... Vid tre tiden tog vi pendeln in till stan och mötte upp Alex familj och så gick vi till Laserfortet inne i stan och körde laserforce. Det var skit kul, fast as läskigt haha... Jag, Alex och Alex mamma var ett lag och vi vann, yay! 
Trevligt att träffa och umgås lite med hans familj också. ^^ 

Tänkte kanske klippa ihop lite olika, misslyckade, flummiga och dåliga videobloggar på mig och Alex och sedan lägga ut här på bloggen. Har ändå bloggtorka... 
PUSS
 

Kommentar:
#1: DJÄNIFÖH

jaaaaa! Lägg ut videosarna NUUUU!
PUSSSSSS

2013-01-04 @ 15:45:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: