Madeleine Karlsson

2013-01-29
22:00:00

10 saker ni inte visste om mig

1. Jag hade denna stil (Miley Cyrus stil, i mitten) i mitten/slutet av sexan, men det blev väll inte sådär über omtyckt så bytte efter ett tag... Hade förövrigt ungefär exakt den där outfiten en dag mitt i vintern, frös som fan dock...


2. Jag tycker Hello Kitty är gullig. Älskar att ha på underkläder, hahaha. 

3. Jag har haft 7 bloggar, med den här. 

4. Jag har bara varit riktigt kär en gång. 

5. Jag gillar skööön musik som Ed Sheeran, Passenger, Coldplay mm. Klarar inte av att lyssna på musik som man bara borde ha på fester för då blir jag stressad typ. 

6. Jag blir jätte lätt arg/sur/ledsen/avundsjuk men erkänner det aldrig. ;)
Fast de som känner mig RIKTIGT väl kan läsa mig som en öppen bok, så de är svårt att dölja. 

7. Jag älskar unicorns, trosor, cupcakes, rosa, läppstift, hösten, skräckfilmer och coldplay.

8. Jag vill gifta mig på en strand i Hawaii. (Men det lär väll bli en risig kyrka nånstans åt helvete lol)

9. Enligt mig var Sommar 2012 BÄST. Har så mycket minnen där ifrån och spenderade varje dag med världens bästa människor. Oh, take me back! 

10. Jag gillar att ta ego bilder. - SÅ nu vet alla. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: