Madeleine Karlsson

2013-01-26
11:38:32

1 månad och en dag, hehe
Igår så var det ju 25/1 - alltså exakt en månad sedan jag och Alex blev tillsammans. Firade det med att gå på bio på kvällen, vi såg Ego som var braaa, fin historia osv, sedan åkte vi hem till mig, åt sen middag och myste massor och Alex sov över! Vaknade tidigt imorse för att Alex har match som börjar kl 12, så ja han behövde åka hem. Men iallafall, vi åt frukost och sånt, pussades massor. Sen kom Alex på att vi skulle bada badkar, så det gjorde vi, med tända ljus och sånt, så himla mysigt. 
Men nu har älsklingen åkt hem och jag sitter i min ensamhet och ska se på en film. Ska hem till min faster och hennes man om ett tag också. Annars hade jag tänkt följa med Alex till Vallentuna, kollat på hans match och träffat Ida Skoglar, men aja. 
Ni får ha det så bra, PUSS. 

MIN OCH ALEX FÖRSTA KYSS


Kommentar:
#1: Vivvi

så söta :( <3

2013-01-27 @ 01:33:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: