Madeleine Karlsson

2013-02-05
14:25:00

We are meant to be
Så... Alex och jag är tillsammans igen. Igår så fick jag ett sms från honom där det stog att han tänkte på mig hela tiden och ville försöka en gång till. 
Jag vet att vissa tycker att jag gjorde fel som tog tillbaka honom eftersom att de inte tycker att han förtjänar mig. Men ärligt talat så vet jag att han är den som förtjänar mig mest av allt. Förut, när vi var tillsammans, så vet jag att han verkligen ville göra mig glad osv och ville bevisa hur mycket han älskade mig. Vad mer kan jag begära? 
Alex har aldrig gjort något fel egentligen, han har aldrig sårat mig med flit och det vet jag. 
Klart att jag tvekade lite igår, för det är svårt att veta vad som är rätt och fel när alla kommer med olika sätt att se på saken. Men jag bestämde mig iallafall för att ta tillbaka honom, för jag älskar Alex och så är det bara. 
Han får mig på bra humor och han får mig att le, har aldrig känt så här förut och jag tänker inte bara kasta bort det. 
Nu får folk tycka och tänka vad de än vill, men detta känns 100% rätt för mig och jag är världens lyckligate tjej. 

Meant to be ♥

Kommentarer:
#1: Nina

Åh! Så glad för er skull! Grattis! <333 :)

2013-02-05 @ 14:41:57
#2: Vivvi

Gud va kuuul! :D <3

2013-02-05 @ 22:50:17
#3: Du gör Alex glad!

Åh, så kul!! Ni är verkligen så sjukt söta tillsammans och jag vet hur mycket Alex saknat dig och hur mycket han gillar dig! Alex är en underbar person och du förtjänar honom precis som han förtjänar dig!

2013-02-09 @ 09:34:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: