Madeleine Karlsson

2012-12-25
02:40:00

Min helg
Nu är helgen slut. Eller okej, den tog slut igår men jaja... Var ju, som jag skrev i tidigare inlägg, i Vallentuna. Hade det suuuper mysigt. Fredag kvällen var bästa på länge! Jag, Ida, Jonis och Alex kollade på film hos Ida och hade det super mys. Sen kom Jeppe och Andreas, så det var as nice. 
Lördagen spenderades (lol, låter som en gamling HAHA) med massa härligt folk. Kollade på A-lags match, drog ner till centrum... Vill ju inte säga för mycket men... Jag tror mina två super söta bästisar håller på att bli lite kära i varandra, höhö. ;) Åkte hem på lördag kväll och åkte tillbaka på söndag förmiddag för att åka pulka med David. Blev det nåt åkande eller? NEJ. Haha, men vi hade mys ändå. Drack varm choklad hemma hos David och snackade litt, sen drog jag hem. Och ja, sen idag så var det ju julafton. 
Visar er vad jag fick i julklapp imorgon innan jag åker hem till Ida (yay). 
PUSS
 
Slängde ihop ett litet collage med bilder från helgen. Inte det minsta fint men det får duga. Peace

Kommentarer:
#1: Anonym

Kan inte du visa vad du fick i julklapp? :D :D

2012-12-25 @ 13:45:59
#2: Vivvi

låter supermys madde! :D <3

2012-12-25 @ 18:04:12
#3: Alex Aaltonen

HahahshhahaahahhHahahah bilden på dih och david checka Ida till vänster HAHAHAHAHAHAHAH

2012-12-27 @ 10:40:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: