Madeleine Karlsson

2012-12-20
23:49:00

Last day alive?
Om jorden går under imorgon (21 December), eller inatt... Ja, då dör vi. Fan va synd. 
Nejmen helt seriöst, jag har varit orolig hela dagen! Fast alla säger att det inte är sant osv så jag får väll lita på dom. Och alla små hemska människor som lägger ut bilder på instagram och ba "NASA säger att jorden kommer gå under" osv.. NI KAN TA ER!!! Nejmen.. Puss. Blir bara rädd liksom. 

Ska iallafall få jullov imorgon, såå skönt. Sen efter julavslutningen så drar jag till Vallentuna och sover hos Ida. Ska kolla lite på julklappar och sådant med henne och Alex också. Myyyys! 
Hur är det med er då, har ni köpt några klappar än? (Hatar förövrigt ordet julklapp, låter så fult så jag vill gråta lolz.) 

Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon. 
PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: